Sonbahar Boho Yan Örgü Saç Modeli 2015 - Bayan Saç Modelleri Trendi Saç Bakımı

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

10 Ekim 2014 Cuma

Sonbahar Boho Yan Örgü Saç Modeli 2015

Geçen Cuma Saçımı için ilham için mücadele edildi. Yani sadece örülmeye başladı. Ve BOOM-SHAKA-LAKA, Boho Yan Örgü doğdu.

Orta ve örgülü aşağı ben zig zag ayırdı my hair Bir cornrow Fransız örgü her plait. Benim diğer tarafı için, sadece altta küçük bir örgü bükmek için emin yaptı o benim sol tarafına doğru bir açı yapmak.
Ben bittiğinde, ben bir yan at kuyruğu yapmak benim saç etrafında net elastik tamamladı. Ben biraz dışarı puf yapmak benim örgünün dışında parçaları çekiştirdi.

Saçıma note-- Yan SO KOYU oluyor. Bu inanılmaz.

Aslında, bu tür korkutucu öyle !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Responsive Ads Here

Pages