Saç Açıcı Saçı Yakarmı Saç Bakımı Önerileri - Bayan Saç Modelleri Trendi Saç Bakımı

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Saç Açıcı Saçı Yakarmı Saç Bakımı Önerileri

Saç Açıcı Saçı Yakarmı?  Saç açıcılar saçlara oldukça ciddi zarar verebilir. Ben kuaför olarak röfle yapar iken yada saç açar iken yere düşen bir damla açıcının 10 dakika sonra yerleri bile beyazlattığını gördüm.

 Kıyafetinize bir damla açıcı değerse tıpkı hipo damlaması gibi rengini açıyor.

 Yani ne kadar zararlı olabileceğini sizler tahmin edin artık. Birde bütün bunların üzerine amatör bir kullanıcının elinde bilinçsizce kullanılan bir saç açıcı (oryal) saçlarınızı koparabilir hatta baş derisinde yanlış kullanıldığında yanma, yara, sulanma ve saç kaybı yapabilir.

 Fakat tabi ki kaliteli markaların diğer bazı markalara oranla daha az yıprattığını biliyoruz. Kesinlikle profesyonel birinin kullanmasında fayda vardır. Eğer bilinçli şekilde kullanılırsa saçlara çok zarar vermez.


Oryal Saçı Yakarmı?


Bu başlığı yazmamın nedeni oryal yada toz saç açıcının aynı işlemi yaptığının bilinmesidir. Kimileri oryal der kimileri toz açıcı diye adlandırılır. İkisi de aynı işlemi yapan üründür.


 Bilinçli kullanılan saç açıcı (oryal yada krem açıcı) saçlarda sadece kuruma yapar. Hiçbir zarar vermez demek doğru değil. Mutlaka azda olsa saç açıcı ile açılmış bir saç da kuruma olur. Banyoda saç kremi kullanmak zorunda kalabilirsiniz. Benim tavsiyem bir saç açıcı ile açılmış saç; işlemden sonra hemen bakım yapılırsa çok faydası olacaktır.

 Saç açıcılar bilinçli şekilde kullanıldığında saçları yakmaz. Eğitimli bir kuaförün elinden çıkan bir işlemde saçlar kopmaz. Gönül rahatlığı ile işlem yaptırabilirsiniz.

 Saç açıcı saçı yakar mı? sorusunun cevabı yakabilir de yakmaya bilir de. Yani kimin nasıl kullandığı ile ilgili. Kullanma talimatlarına uyulmaz ise çok ciddi saç yanmalarına neden olabilir.  Fakat düzgün kullanıldığında da mükemmel renkler elde edilebilir. 


 Toz açıcı ve krem saç açıcılar vardır. Krem açıcılar saça zarar vermez diyenler olabilir fakat bu da doğru değildir. Krem açıcılar da kullanma talimatlarına uyulmadığında saçlarda ciddi yanmalar yapabilir. Örneğin bir saçı krem açıcı ile açmak istiyorsunuz fakat saç çok yıpranmış durumda. Bu tip bir saçı krem açıcı ile açmaya çalışsanız da bu şekildeki bir saçta lastikleşme hatta kopmalar olma ihtimali çok yüksektir.

 Bu nedenle mesleğinde iyi bir kuaför arkadaşımın yapması daha uygun olacaktır.

Saç Açıcı Saçı Döker mi?


 Saç açıcı saçı dökebilir. Saç diplerinde yanlış kullanımlardan dolayı yanma olan kişiler gördüm. Hatta yurt  dışından gelen bir müşterinin saçının bir kısmında hiç saç olmadığını görmüştüm. Kaza mı yaptınız? diye sorduğumda, hayır saçımı açtırmıştım kuaför yaktı bir dahada oradan saç çıkmadı dedi.

 Ama bunlar sürekli yanlış kullanımdan kaynaklanan kazalar. Ben en az ayda 2-3 tane saç açma işlemi yapıyorum. Hiç sorun yaşamıyorum. Saç açıcı ile açtığım saçlarda hiç dökülme olaylarına rastlamadım.
 Kurallara uyarsanız sorun olmaz. Saç açıcı saçı döker mi? diye çok fazla sorulduğundan bu yazıyı yazma gereksinimi duydum. Yani anlıyacağınız saç açıcı saçı dökmez fakat yanlış kullanılırsa dökebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Responsive Ads Here

Pages