Yeni Moda Uzun Düz Saç Modelleri Midir? - Bayan Saç Modelleri Trendi Saç Bakımı

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

4 Eylül 2014 Perşembe

Yeni Moda Uzun Düz Saç Modelleri Midir?

Yıllardır uzunca saçları olan biri olarak Uzunca düz saçlardan memnuniyetimi sizlerle paylaşmak istedim.  Uzunca saçı da severek kullandım ve limitlerimi sonuna civarı kullandım. Uzunca düz saçın her rengini ve her tonunu kullandım.

Görüşlerine ölçüt verdiğim biri bana "Ne civarı yalın görünüyorsun" demişti ve benim amaçlı mühim tek görüştü. Ogünden ardından saçlarımı kestirdim ancak eskiyen günlerdeki uzunca saçlarıma ulaşmak amaçlı halen çabalıyorum.

Esasında ünü uzunca arkası az saç modeli başka bir deyişle katlı olarak kesilmiş ensenizden çene hizasına gerçek uzayan küt saç modası da geride kalmaya başladı. Benim Düşünceme Göre bu saç modeli daha spor ve herkese yakısacak tek örnek az saç hakikaten de yakışmış.
Fakat elbette az saç denilince yeniden de benim favorim victoria beckham saçlarıdır. Şimdilerde hepten cesareti olanlar Charlize Theron modasına ayak uydurabilir.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Responsive Ads Here

Pages