Bu Kadar mı Olur Esmer Tene Sarı Saç İşte Böyle Yakışır - Bayan Saç Modelleri Trendi Saç Bakımı

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bu Kadar mı Olur Esmer Tene Sarı Saç İşte Böyle Yakışır

En çok sorulan sorulardan bir tanesi de bu olsa gerek. Genel olarak da esmer ten rengine sarı saçın yakışmadığı söylenmektedir. Fakat ben bir kuaför olarak bu anlayışa karşıyım.

Esmer Tene Sarı Saç İşte Böyle Yakışır

Esmer Tene Sarı Saç Yakışırmı?

Esmer ten tabi ki sarı saç rengine uyumlu görünmüyor diye bilinse de çok güzel bir makyaj ile nasılda yakıştığını hep birlikte görelim.

Burada esmer tene sarı saç yakışır mı, diye merak edenlere daha iyi anlatabilmek için; özellikle çok esmer hatta melez ünlüleri seçtim.




  

O kadar koyu renk bir ten rengine sahip olmalarına rağmen sarı saç rengi nasıl güzel yakışmış bunun sebebi ne olabilir.
 Tabi ki bunun sebebi makyaj. Evet uzman bir elden çıkmış makyaj ile koyu renk bir ten rengine sahipseniz sarı saç size de çok yakışacaktır.

  
  

Beyonce ten renginin ne kadar yoğun bir koyulukta olduğunu görmekteyiz fakat bana göre bu makyajla inanılmaz yakışmış sarı saç rengi. Bu arada esmer tene sarı saç rengi seçimi olarak biraz daha dore sarı seçimi yapılırsa daha sıcak olacaktır. Hani platin sarısıda yakışmaz demiyorum ama doreli sarılar saha sıcak bir hava katmakta esmer ten rengine.




 
 
 
 
 
 Birde bu alt resimlerde gördüğünüz gibi sarının esmer tene yakışan tonları vardır. Bir kuaför olarak nasıl tarif edeyim diye düşünüyorum. Şöyle diyebilirim beyaz sarı değilde karamelin yansımaları olan sarılar yada bal renginin yansımaları olan sarılar esmer ten için tercih edilebilir.
 

 

 
 
  
 

 
 Rihanna dahi sarı saçı kullanabiliyorsa esmer bir ten rengine sahip seniz yarın sabah gidip sarı saç rengini korkmadan yaptırabilirsiniz. Söylemek istediğim yeter ki makyajınızı eksik etmeyin. Makyaj çok önemli. Ben kuaför olarak esmer tene sarı saç rengini beğeniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Responsive Ads Here

Pages