Bioxcin Şampuanı ile Saç Dökülmesine The End - Bayan Saç Modelleri Trendi Saç Bakımı

En Yeni Eklenen

Reklam Alanı 720

Responsive Ads Here

Yazı Ust Reklam

Yazı Ust Reklam
Responsive Ads Here

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bioxcin Şampuanı ile Saç Dökülmesine The End

Ama kalite yönünden iyidir. Yanlış hatırlamıyorsam bioblas ve bioxcin şampuanlarını biota adında bir firma üretiyordu. Yani iki üründe aynı firmanın diye hatırlıyorum. 
 
Bir ürün eczane kanalına diğer ürün market parfümeri kanalına veriliyor sanırım. Tam içerik şu an hatırlamıyorum ama bioxcin ve bioblas aynı firmaya ait diye biliyorum. Ben hangisinde kampanya var ise onu alıyorum zaman zaman.

Bioxcin Şampuan Kullananlar


Kendim bizzat kullandım işe yaradı. Fakat bir kuaför olarak müşterilerimde kullananlar olmuştu. Tek tek sordum araştırdım. Hepside memnunlar. Ben kullandım beğenmedim diyene rastlamadım. Yani başarılı bir saç dökülmesine karşı şampuan diyebilirim.



 Zaman zaman birden saçlarınızın fazla dökülmeye başladığına rastlamışsınızdır. Bu gibi durumlarda saç dökülmesine karşı şampuan alsanız da hemen dökülme durmayabilir. Ne olursa olsun genede kaliteli bir ürünün faydası olacaktır. Saçlarınız genede dökülüyor gibi görünse de daha fazla saç dökülmesini engellemiş olursunuz.



 Unutmayın ki çok aşırı bir saç dökülmesi yaşıyorsanız önce hekiminize danışmanız gereklidir.

Bioxcin saç dökülmesi şampuanı da kullandığımda bir şişe bitmeye yakın etkisini göstermeye başlamıştı. Tabiki bu durum kişiden kişiye göre de değişkenlik gösterebilmektedir.


 Hamilelikte Saç Dökülmesi Nedenleri 


   Araştırmalara göre hamile bayanlarda saç dökülmesi nedenlerinin en belirgin etkilerinden bazıları beslenmeye bağlı demir eksikliği olduğu bilinmekte. 



 Demir yönünden daha zengin besinleri tüketmekte fayda vardır. Bazı bayanlar hamilelik dönemlerinde aşırı iştahsız ve sürekli kusma görüldüğünden beslenmeye çok dikkat edilmesi yönünde uyarılara dikkat edilmelidir.


 Bunun yanında hamilelik hormonlarının vücuda olumsuz yönde etkilerine bağlı olarak da saç dökülmesinin nedeni olduğunu söyleyen uzmanlar bu durumun geçici olduğunu bildiriyorlar.



 Yapılan araştırmalar bu tip saç dökülmelerinin hamilelik bitiminde son bulacağını göstermekte.

 Konunun uzmanlar hamilelik bitiminde hormonlar doğal seviyelerine doğru düzeldiğinden saçlarınızda birkaç ay içerisinde eski haline kavuşacaktır şeklinde yorumluyorlar.


 Tabiki sizlerde hamilelik döneminde saçlarınıza bakım yapmayı unutmayın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazı Ust Reklam Alanı

Responsive Ads Here

Pages